03 January 2014

Current Obsession : Vampire Diaries

Assalamualaikum,



Ye la.. aku ni few years late. Orang dah season entah berapa, aku baru hegeh2 nak khatam season 1.




Not sure lah if series ni ada kat astro or not. 


Kitorang baru ada this Netflix. Please dont ask me what and how. Yang aku tau I can watch anything I want at anytime.


HEAVEN!


So the past few days, aku, balqis and sofeya dok bergilir take turn tengok citer memasing. Malam, kasik chan mr p lah.

 The past few days memang tak bukak astro langsung. Selalu hari2 ada jek soalan


"mana remote astro?"

Or

"Alaaaa hujan.. x de reception"


Now... tak de hal beb :)



Tapi masalahnyer skang, keje aku satu tak jalan. Sebab asyik ngadap Vampire Diaries ni. Mission aku skang nak habiskan sampai Season 4.


Dulu time tgh gila kat Twilight, I remembered someone told me that I shud watch Vampire Diaries ni. Lagi best and lagi hensem.

So masa S1E1, masa mula2 introduce the main character punya muka, aku dok tak sabar nak tengok how hensem he can be.






Stefan Salvatore (Paul Wesley)



Errr... ni jek? Kecewa. Tak de la hensem kebabom. Boleh la tahan. 


Sekalik towards the end baru la kuar hero sebenar.





Get ready to drool.






Bawak mangkuk tingkat nak tadah ailio ye puan2.








Hensem ya amat.







Siyes tak paham cemaner boleh jadi hensem cenggini.









Presenting.... Damon Salvatore!!!!




*pengsan*



Nama dia Ian Somerhalder.



*mesti sibuk gugle kan..heheh*



Rupanya dia ni berlakon dalam Lost. Tak ingat pulak aku. Maybe dulu tak hensem mcm ni.



Tapi memang teruja sangat. Hensem. And character dia tu memang sangat charming. Ntah la aku baru halfway thru Season 1 and nampak gaya mcm dia ni dari jahat nak berubah ke baik.



And rupanya, Ian Somerhalder ni dgn Nina Dobrev (yang main watak Elena Gilbert, the heroin) memang bercinta kat luar




Nangis tengok sbb comel sangat berdua!!



Eh dah macam BeautifulNara plak aku rasa blog nieh.. kekekek..



Okla.. nak masak cepat2. Malam ni nak tengok lagi satu episod :)









2 comments:

sumpit said...

Aah, dia dlm lost dulu. Tp role kecik je. Dia stranded dgn sister dia yg blond tu, maggie apa tah, yg belakon jd anak ralph fiennes yg kena culik sekali dulu...

Norliana Abdul Rahman said...

U mean taken? Liam neeson kot?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...